Le metropoli del terzo millennio in una ottica di marketing territoriale

Biancheri, Alessio (A.A. 2008/2009) Le metropoli del terzo millennio in una ottica di marketing territoriale. Tesi di Laurea in Marketing territoriale, LUISS Guido Carli, relatore Matteo Giuliano Caroli, pp. 270. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Lo scenario storico-evolutivo. I contesti urbani attuali. Le nuove città e l’impostazione di marketing territoriale. L’opzione greenfield e il caso “Masdar". L’opzione brownfield e il caso “Dongtan”.

References

Bibliografia: pp. 266-270.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing territoriale
Thesis Supervisor: Caroli, Matteo Giuliano
Thesis Co-Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2008/2009
Session: Extraordinary
Deposited by: SARA DI PERNA
Date Deposited: 11 Jul 2011 18:28
Last Modified: 20 Nov 2018 07:52
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5459

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item