Il fenomeno dell’offshoring dei servizi: il punto di vista del consumatore
Petroni, Camilla (A.A. 2011/2012) Il fenomeno dell’offshoring dei servizi: il punto di vista del consumatore. Tesi di Laurea in Comportamento del consumatore, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 113. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Le motivazioni dell’offshore outsourcing. L’importanza della prospettiva degli stakeholder. Obiettivi della ricerca.
References
Bibliografia: 108-113.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Comportamento del consumatore |
Thesis Supervisor: | Romani, Simona |
Thesis Co-Supervisor: | Marcati, Alberto |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 09 Sep 2013 16:23 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:30 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/10112 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |