La gestione del brand durante la crisi: il management delle difficoltà e delle opportunità

Merola, Gaia Luma (A.A. 2012/2013) La gestione del brand durante la crisi: il management delle difficoltà e delle opportunità. Tesi di Laurea in Gestione del prodotto e della marca, LUISS Guido Carli, relatore Andrea Palma, pp. 194. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Brand strategy. Brand management. Gestire il brand durante la crisi.

References

Bibliografia: pp. 162-194.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Gestione del prodotto e della marca
Thesis Supervisor: Palma, Andrea
Thesis Co-Supervisor: Boccardelli, Paolo
Academic Year: 2012/2013
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 13 Nov 2013 17:49
Last Modified: 19 May 2015 23:34
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/10578

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item