Il country of origin nel processo di internazionalizzazione del brand: il caso Mutti S.p.a.
Scarano, Mattea (A.A. 2012/2013) Il country of origin nel processo di internazionalizzazione del brand: il caso Mutti S.p.a. Tesi di Laurea in Gestione del prodotto e della marca, LUISS Guido Carli, relatore Andrea Palma, pp. 124. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
La brand equity: a set of asset. Il country of origin (COO): uno stereotipo. Il caso Mutti S.p.a. Questionario al Dott. Emilio Gagliostro international brand manager Mutti S.p.a.
References
Bibliografia: pp. 122-124.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Gestione del prodotto e della marca |
Thesis Supervisor: | Palma, Andrea |
Thesis Co-Supervisor: | Boccardelli, Paolo |
Academic Year: | 2012/2013 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 15 Nov 2013 16:00 |
Last Modified: | 04 Oct 2018 12:27 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/10610 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |