Il country of origin nel processo di internazionalizzazione del brand: il caso Mutti S.p.a.

Scarano, Mattea (A.A. 2012/2013) Il country of origin nel processo di internazionalizzazione del brand: il caso Mutti S.p.a. Tesi di Laurea in Gestione del prodotto e della marca, LUISS Guido Carli, relatore Andrea Palma, pp. 124. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La brand equity: a set of asset. Il country of origin (COO): uno stereotipo. Il caso Mutti S.p.a. Questionario al Dott. Emilio Gagliostro international brand manager Mutti S.p.a.

References

Bibliografia: pp. 122-124.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Gestione del prodotto e della marca
Thesis Supervisor: Palma, Andrea
Thesis Co-Supervisor: Boccardelli, Paolo
Academic Year: 2012/2013
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 15 Nov 2013 16:00
Last Modified: 04 Oct 2018 12:27
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/10610

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item