Il marketing sensoriale nel retail: i 5 sensi: caso Singapore Airlines
Stassolla, Flavia (A.A. 2012/2013) Il marketing sensoriale nel retail: i 5 sensi: caso Singapore Airlines. Tesi di Laurea in Marketing dei servizi, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 120. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il marketing sensoriale. Il marketing e il linguaggio dei sensi. Il caso Singapore Airlines.
References
Bibliografia: pp. 116-120.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing dei servizi |
Thesis Supervisor: | Ibarra, Máximo |
Academic Year: | 2012/2013 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 13 Mar 2014 13:01 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:41 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/11279 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |