L’orgoglio nelle esperienze di consumo: un’analisi qualitativa basata sul metodo ZMET

Fornari, Mariaturchese (A.A. 2012/2013) L’orgoglio nelle esperienze di consumo: un’analisi qualitativa basata sul metodo ZMET. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 113. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

L’orgoglio come presa di coscienza. L’orgoglio in una prospettiva di marketing. Analisi dell’orgoglio nei contesti di consumo.

References

Bibliografia: pp. 101-113.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Politiche di marketing
Thesis Supervisor: Romani, Simona
Thesis Co-Supervisor: D'Urso, Pierpaolo
Academic Year: 2012/2013
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 16 Jul 2014 12:51
Last Modified: 19 May 2015 23:51
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/12312

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item