L’orgoglio nelle esperienze di consumo: un’analisi qualitativa basata sul metodo ZMET
Fornari, Mariaturchese (A.A. 2012/2013) L’orgoglio nelle esperienze di consumo: un’analisi qualitativa basata sul metodo ZMET. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 113. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
L’orgoglio come presa di coscienza. L’orgoglio in una prospettiva di marketing. Analisi dell’orgoglio nei contesti di consumo.
References
Bibliografia: pp. 101-113.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Politiche di marketing |
Thesis Supervisor: | Romani, Simona |
Thesis Co-Supervisor: | D'Urso, Pierpaolo |
Academic Year: | 2012/2013 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 16 Jul 2014 12:51 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:51 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/12312 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |