Caso IKEA: leadership e sfide globali per un retailer

De Marchis, Flavia (A.A. 2013/2014) Caso IKEA: leadership e sfide globali per un retailer. Tesi di Laurea in Marketing dei servizi, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 97. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Le origini del Gruppo IKEA e la sua evoluzione. La forza del modello IKEA dal web al punto vendita. IKEA ed il mercato globale.

References

Bibliografia: pp. 94-97.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (17)
Chair: Marketing dei servizi
Thesis Supervisor: Ibarra, Máximo
Academic Year: 2013/2014
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 28 Jan 2015 14:44
Last Modified: 20 May 2015 00:02
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/13388

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item