Attività online brand related: un’analisi su attività consuming e creating

Valentini, Andrea (A.A. 2014/2015) Attività online brand related: un’analisi su attività consuming e creating. Tesi di Laurea in Comportamento del consumatore, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 120. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (3MB) | Request a copy

Abstract/Index

Una definizione del web 2.0. Personalità e modelli di comportamento nelle comunità online. Obiettivo di ricerca.

References

Bibliografia: pp. 105-106. Sitografia: p. 106.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Comportamento del consumatore
Thesis Supervisor: Romani, Simona
Thesis Co-Supervisor: Mazzù, Marco Francesco
Academic Year: 2014/2015
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 06 Jul 2016 08:25
Last Modified: 06 Jul 2016 08:25
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/16542

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item