Le relazioni negative tra consumatore e marca: un approfondimento sui brand nemici
Di Filippo, Arianna (A.A. 2014/2015) Le relazioni negative tra consumatore e marca: un approfondimento sui brand nemici. Tesi di Laurea in Comportamento del consumatore, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 127. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Exploring the brand management. Approccio relazionale-studio delle relazioni negative e delle relative implicazioni manageriali. Brand nemici.
References
Bibliografia: pp. 102-110. Sitografia: p. 111.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Comportamento del consumatore |
Thesis Supervisor: | Romani, Simona |
Thesis Co-Supervisor: | Mazzù, Marco Francesco |
Academic Year: | 2014/2015 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 06 Jul 2016 08:49 |
Last Modified: | 06 Jul 2016 08:49 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/16544 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |