L'evoluzione della customer experience tra punto vendita e showroom: il caso Fendi
Palermo, Francesca Romana (A.A. 2015/2016) L'evoluzione della customer experience tra punto vendita e showroom: il caso Fendi. Tesi di Laurea in Marketing dei servizi, LUISS Guido Carli, relatore Valentina Pitardi, pp. 41. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Analisi del flagship store. Analisi dell'esperienza del consumatore. Analisi caso Fendi.
References
Bibliografia: pp. 39-40. Sitografia: p. 41.
| Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
|---|---|
| Institution: | LUISS Guido Carli |
| Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
| Chair: | Marketing dei servizi |
| Thesis Supervisor: | Pitardi, Valentina |
| Academic Year: | 2015/2016 |
| Session: | Autumn |
| Deposited by: | Alessandro Perfetti |
| Date Deposited: | 03 Mar 2017 10:21 |
| Last Modified: | 03 Mar 2017 10:21 |
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/18037 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
![]() |
View Item |



