Da amore a odio: storie di dissoluzione del rapporto tra consumatore e marca

Andreozzi, Simona (A.A. 2015/2016) Da amore a odio: storie di dissoluzione del rapporto tra consumatore e marca. Tesi di Laurea in Comportamento del consumatore, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 111. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (2MB) | Request a copy

Abstract/Index

What is the brand? Il ruolo del consumatore moderno. Brand love. Le determinanti del brand love. Lo studio. I risultati.

References

Bibliografia: pp. 92-99. Sitografia: p. 100.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Comportamento del consumatore
Thesis Supervisor: Romani, Simona
Thesis Co-Supervisor: Mazzù, Marco Francesco
Academic Year: 2015/2016
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 15 Jun 2017 09:15
Last Modified: 15 Jun 2017 09:15
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/19002

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item