Branding calcistico: analisi della relazione tra la football brand loyalty e le associazioni di club
Giovannelli, Andrea (A.A. 2017/2018) Branding calcistico: analisi della relazione tra la football brand loyalty e le associazioni di club. Tesi di Laurea in Gestione del prodotto e della marca, Luiss Guido Carli, relatore Marco Francesco Mazzù, pp. 172. [Master's Degree Thesis]
|
PDF (Full text)
Download (2MB) | Preview |
Abstract/Index
La costruzione del brand e le strategie di branding. Fan-base e football loyalty. Football's link between brand loyalty and brand associations.
References
Bibliografia: pp. 143-157.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77) |
Chair: | Gestione del prodotto e della marca |
Thesis Supervisor: | Mazzù, Marco Francesco |
Thesis Co-Supervisor: | Pozharliev, Rumen Ivaylov |
Academic Year: | 2017/2018 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 18 Jul 2019 09:10 |
Last Modified: | 18 Jul 2019 09:10 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/24147 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |