L'evento come strumento di marketing territoriale: il caso della Fete des Lumieres

Vitale, Giuliana (A.A. 2007/2008) L'evento come strumento di marketing territoriale: il caso della Fete des Lumieres. Tesi di Laurea in Marketing territoriale, LUISS Guido Carli, relatore Matteo Giuliano Caroli, pp. 168. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il marketing territoriale: modelli e strumenti. Gli eventi: strumento del marketing territoriale. Il marketing degli eventi. Effetti dell’evento sul territorio. Lione: la Ville Lumiere.

References

Bibliografia: pp. 164-168.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing territoriale
Thesis Supervisor: Caroli, Matteo Giuliano
Thesis Co-Supervisor: Giustiniano, Luca
Academic Year: 2007/2008
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 30 Mar 2011 11:06
Last Modified: 13 Nov 2018 15:34
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/2659

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item