L'evento come strumento di marketing territoriale: il caso della Fete des Lumieres
Vitale, Giuliana (A.A. 2007/2008) L'evento come strumento di marketing territoriale: il caso della Fete des Lumieres. Tesi di Laurea in Marketing territoriale, LUISS Guido Carli, relatore Matteo Giuliano Caroli, pp. 168. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il marketing territoriale: modelli e strumenti. Gli eventi: strumento del marketing territoriale. Il marketing degli eventi. Effetti dell’evento sul territorio. Lione: la Ville Lumiere.
References
Bibliografia: pp. 164-168.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Marketing territoriale |
Thesis Supervisor: | Caroli, Matteo Giuliano |
Thesis Co-Supervisor: | Giustiniano, Luca |
Academic Year: | 2007/2008 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 30 Mar 2011 11:06 |
Last Modified: | 13 Nov 2018 15:34 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/2659 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |