E-wom e consumer behavior: un'analisi del passaparola online e dei fattori di influenza sul consumatore
De Leo, Irene (A.A. 2009/2010) E-wom e consumer behavior: un'analisi del passaparola online e dei fattori di influenza sul consumatore. Tesi di Laurea in Consumer behavior, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 102. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
E-wom e la sua influenza sul consumatore. I fattori dell'influenza. Metodologia e risultati. Discussione generale e conclusioni.
References
Bibliografia: pp. 93-95.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Consumer behavior |
Thesis Supervisor: | Romani, Simona |
Thesis Co-Supervisor: | Gregori, Gianluca |
Academic Year: | 2009/2010 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
Date Deposited: | 28 Jun 2011 16:58 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:51 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5154 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |