E-wom e consumer behavior: un'analisi del passaparola online e dei fattori di influenza sul consumatore

De Leo, Irene (A.A. 2009/2010) E-wom e consumer behavior: un'analisi del passaparola online e dei fattori di influenza sul consumatore. Tesi di Laurea in Consumer behavior, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 102. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

E-wom e la sua influenza sul consumatore. I fattori dell'influenza. Metodologia e risultati. Discussione generale e conclusioni.

References

Bibliografia: pp. 93-95.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Consumer behavior
Thesis Supervisor: Romani, Simona
Thesis Co-Supervisor: Gregori, Gianluca
Academic Year: 2009/2010
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 28 Jun 2011 16:58
Last Modified: 19 May 2015 22:51
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5154

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item