Il posizionamento del marketing cinematografico
Sergi, Alberto Nicola (A.A. 2009/2010) Il posizionamento del marketing cinematografico. Tesi di Laurea in Statistica e ricerche di mercato, LUISS Guido Carli, relatore Pierpaolo D'Urso, pp. 100. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il marketing cinematografico. Il posizionamento cinematografico. Il multidimensional scaling. La percezione degli studenti Luiss dei dieci film di maggior successo dal 2005 ad oggi.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Statistica e ricerche di mercato |
Thesis Supervisor: | D'Urso, Pierpaolo |
Thesis Co-Supervisor: | Boccardelli, Paolo |
Academic Year: | 2009/2010 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 30 Jun 2011 16:16 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:51 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5192 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |