Il posizionamento del marketing cinematografico

Sergi, Alberto Nicola (A.A. 2009/2010) Il posizionamento del marketing cinematografico. Tesi di Laurea in Statistica e ricerche di mercato, LUISS Guido Carli, relatore Pierpaolo D'Urso, pp. 100. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il marketing cinematografico. Il posizionamento cinematografico. Il multidimensional scaling. La percezione degli studenti Luiss dei dieci film di maggior successo dal 2005 ad oggi.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Statistica e ricerche di mercato
Thesis Supervisor: D'Urso, Pierpaolo
Thesis Co-Supervisor: Boccardelli, Paolo
Academic Year: 2009/2010
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 30 Jun 2011 16:16
Last Modified: 19 May 2015 22:51
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5192

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item