Una ricerca sul fenomeno dei social network: la profilazione degli utenti e le motivazioni d'uso

Conti, Maria Flavia (A.A. 2009/2010) Una ricerca sul fenomeno dei social network: la profilazione degli utenti e le motivazioni d'uso. Tesi di Laurea in Consumer behavior, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 105. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

I social network. Le motivazioni d’uso dei social network. La ricerca sperimentale.

References

Bibliografia: pp. 97-105.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Consumer behavior
Thesis Supervisor: Romani, Simona
Thesis Co-Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2009/2010
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 05 Jul 2011 14:48
Last Modified: 19 May 2015 22:52
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5291

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item