L'applicazione del marketing territoriale nelle regioni italiane: il caso Campania e Sicilia
Miniero, Gianluca (A.A. 2008/2009) L'applicazione del marketing territoriale nelle regioni italiane: il caso Campania e Sicilia. Tesi di Laurea in Marketing territoriale, LUISS Guido Carli, relatore Matteo Giuliano Caroli, pp. 122. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il marketing territoriale: un quadro teorico. Analisi socio-economica dei contesti territoriali di riferimento. Marketing territoriale applicato al territorio: il caso "Bagnolifutura".
References
Bibliografia: pp. 120-122.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Marketing territoriale |
Thesis Supervisor: | Caroli, Matteo Giuliano |
Thesis Co-Supervisor: | Marchegiani, Lucia |
Academic Year: | 2008/2009 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Users 1066 not found. |
Date Deposited: | 14 Jul 2011 14:45 |
Last Modified: | 20 Nov 2018 08:05 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5620 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |