L'applicazione del marketing territoriale nelle regioni italiane: il caso Campania e Sicilia

Miniero, Gianluca (A.A. 2008/2009) L'applicazione del marketing territoriale nelle regioni italiane: il caso Campania e Sicilia. Tesi di Laurea in Marketing territoriale, LUISS Guido Carli, relatore Matteo Giuliano Caroli, pp. 122. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il marketing territoriale: un quadro teorico. Analisi socio-economica dei contesti territoriali di riferimento. Marketing territoriale applicato al territorio: il caso "Bagnolifutura".

References

Bibliografia: pp. 120-122.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing territoriale
Thesis Supervisor: Caroli, Matteo Giuliano
Thesis Co-Supervisor: Marchegiani, Lucia
Academic Year: 2008/2009
Session: Extraordinary
Deposited by: Users 1066 not found.
Date Deposited: 14 Jul 2011 14:45
Last Modified: 20 Nov 2018 08:05
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5620

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item