La comunicazione del Brand nell'era del societing

Germinario, Stefano (A.A. 2010/2011) La comunicazione del Brand nell'era del societing. Tesi di Laurea in Teoria e tecniche della pubblicità, LUISS Guido Carli, relatore Igor Righetti, pp. 68. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La gestione delle risorse immateriali. "A brand new world": I valori della marca oggi. I brand sociali e culturali. Cervello, emozioni e brand. La sfida del neuromarketing.

References

Bibliografia e sitografia: p. 68.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science and Communication (L36, L20)
Chair: Teoria e tecniche della pubblicità
Thesis Supervisor: Righetti, Igor
Academic Year: 2010/2011
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 21 Feb 2012 12:04
Last Modified: 19 May 2015 23:05
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/7091

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item