Evoluzione dell'e-commerce: il caso Groupon

Mercuri, Marta (A.A. 2010/2011) Evoluzione dell'e-commerce: il caso Groupon. Tesi di Laurea in Marketing dei servizi, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Cellini, pp. 112. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Evoluzione e caratteristiche dell'e-commerce. I business model. Il caso. Groupon dalla nascita al successo. Il business di Groupon. I prodotti Groupon. Critiche al modello di business di Groupon.

References

Bibliografia: pp. 110-112.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (17)
Chair: Marketing dei servizi
Thesis Supervisor: Cellini, Paolo
Academic Year: 2010/2011
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 22 Feb 2012 13:54
Last Modified: 19 May 2015 23:05
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/7128

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item