Passaparola online: un'analisi empirica sui commenti dei consumatori

Preite, Gerardo (A.A. 2010/2011) Passaparola online: un'analisi empirica sui commenti dei consumatori. Tesi di Laurea in Economia e tecnica della pubblicità, LUISS Guido Carli, relatore Alessandro Maria Peluso, pp. 132. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Rilevanza del passaparola online. Il fenomeno del passaparola elettronico. Metodologia. Discussione generale.

References

Bibliografia: pp. 126-132.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Economia e tecnica della pubblicità
Thesis Supervisor: Peluso, Alessandro Maria
Thesis Co-Supervisor: Devetag, Maria Giovanna
Academic Year: 2010/2011
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 15 Mar 2012 15:14
Last Modified: 19 May 2015 23:07
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/7383

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item