Passaparola online: un'analisi empirica sui commenti dei consumatori
Preite, Gerardo (A.A. 2010/2011) Passaparola online: un'analisi empirica sui commenti dei consumatori. Tesi di Laurea in Economia e tecnica della pubblicità, LUISS Guido Carli, relatore Alessandro Maria Peluso, pp. 132. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Rilevanza del passaparola online. Il fenomeno del passaparola elettronico. Metodologia. Discussione generale.
References
Bibliografia: pp. 126-132.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Economia e tecnica della pubblicità |
Thesis Supervisor: | Peluso, Alessandro Maria |
Thesis Co-Supervisor: | Devetag, Maria Giovanna |
Academic Year: | 2010/2011 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 15 Mar 2012 15:14 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:07 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/7383 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |