Il posizionamento di un'insegna nella distribuzione di largo e generale consumo: un analisi del caso Doc

Agostini, Federica (A.A. 2011/2012) Il posizionamento di un'insegna nella distribuzione di largo e generale consumo: un analisi del caso Doc. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 171. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (1MB) | Request a copy
[img] PDF (Sintesi)
Restricted to Registered users only

Download (90kB) | Request a copy

Abstract/Index

Il marketing distributivo. Caso di studio: insegna Doc. Analisi di mercato. Strategia di posizionamento.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 168-171.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Politiche di marketing
Thesis Supervisor: Romani, Simona
Thesis Co-Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2011/2012
Session: Autumn
Uncontrolled Keywords: Marketing distributivo e posizionamento.
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 05 Dec 2012 13:58
Last Modified: 19 May 2015 23:18
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/8734

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item