Social advertising: quando le ONG si servono della comunicazione non convenzionale
Santoro, Michele (A.A. 2011/2012) Social advertising: quando le ONG si servono della comunicazione non convenzionale. Tesi di Laurea in Semiotica della comunicazione visiva, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 54. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
La comunicazione sociale. Le campagne di Amnesty. Come comunicano le ONG (altri casi).
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Government Studies and Public Communication (LM-62) |
Chair: | Semiotica della comunicazione visiva |
Thesis Supervisor: | Peverini, Paolo |
Thesis Co-Supervisor: | Sorice, Michele |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 13 Dec 2012 16:02 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:18 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/8790 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |