Social advertising: quando le ONG si servono della comunicazione non convenzionale

Santoro, Michele (A.A. 2011/2012) Social advertising: quando le ONG si servono della comunicazione non convenzionale. Tesi di Laurea in Semiotica della comunicazione visiva, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 54. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La comunicazione sociale. Le campagne di Amnesty. Come comunicano le ONG (altri casi).

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Government Studies and Public Communication (LM-62)
Chair: Semiotica della comunicazione visiva
Thesis Supervisor: Peverini, Paolo
Thesis Co-Supervisor: Sorice, Michele
Academic Year: 2011/2012
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 13 Dec 2012 16:02
Last Modified: 19 May 2015 23:18
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/8790

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item