Internet e social media nel marketing del turismo

Di Pascasio, Laura (A.A. 2011/2012) Internet e social media nel marketing del turismo. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 148. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Le principali caratteristiche del marketing del turismo. Internet e turismo. Il portale Tripadvisor. Cities i've visited: dalla saggezza del popolo dei consumatori alla saggezza degli amici più fidati.

References

Bibliografia: pp. 141-148.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Politiche di marketing
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Thesis Co-Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2011/2012
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 16 Jul 2013 15:09
Last Modified: 19 May 2015 23:27
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/9810

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item