Browse by Chair

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Candidate | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | G | L | M | N | P | S | T | V
Number of items: 16.

A

Acciari, Eleonora (A.A. 2017/2018) L'effetto delle pratiche sostenibili sul comportamento del consumatore: fast fashion vs luxury fashion. Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, LUISS Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 153. [Master's Degree Thesis]

B

Bucciarelli, Valentina (A.A. 2017/2018) Il consumo etico: il ruolo degli stati d'animo nella preferenza d'acquisto per capi d'abbigliamento fair trade. Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, LUISS Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 64. [Master's Degree Thesis]

Barbera, Antonio (A.A. 2016/2017) Store atmosphere e comportamento d'acquisto: uno studio empirico sugli effetti della musica nei punti vendita. Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, LUISS Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 129. [Master's Degree Thesis]

C

Chiodero, Otilio (A.A. 2017/2018) Influencer marketing: how influencers' potential reach and argument quality influence the Instagram users intention to spread eWOM. Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, LUISS Guido Carli, relatore Rumen Ivaylov Pozharliev, pp. 103. [Master's Degree Thesis]

Covucci, Antonello (A.A. 2016/2017) Piano di marketing: Amerino, il dispositivo che aiuta a non dimenticare gli oggetti. Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, LUISS Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 82. [Master's Degree Thesis]

D

De Stefano, Giorgia (A.A. 2017/2018) Relationship marketing: the role loyalty programs play in customer satisfaction and repurchase behaviour: the American Express case. Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, LUISS Guido Carli, relatore Rumen Ivaylov Pozharliev, pp. 74. [Master's Degree Thesis]

G

Grachova, Anastasiya (A.A. 2016/2017) Lusso e sostenibilità: analisi della relazione tra il passaparola e la mancata sostenibilità dei prodotti di lusso. Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, LUISS Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 86. [Master's Degree Thesis]

Guercio, Federico (A.A. 2016/2017) Modelli teorici della relazione tra passaparola, destination image e attrattività turistica analisi, applicazione empirica e prospettive: il caso di Cefalù. Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, LUISS Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 148. [Master's Degree Thesis]

L

La Rosa, Francesca (A.A. 2016/2017) Lusso e webrooming: tipologie di consumatori e implicazioni per i brand. Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, LUISS Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 155. [Master's Degree Thesis]

M

Mezzi, Lucrezia (A.A. 2017/2018) How packaging informational elements can affect consumers' food purchase desision: the moderating role of health consciousness. Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, LUISS Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 102. [Master's Degree Thesis]

N

Nappo, Michele (A.A. 2016/2017) Storytelling e web reputation. Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, LUISS Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 119. [Master's Degree Thesis]

P

Pisa, Francesco (A.A. 2017/2018) Correlation between attachment style theory and Facebook usage. Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, LUISS Guido Carli, relatore Rumen Ivaylov Pozharliev, pp. 53. [Master's Degree Thesis]

S

Skretting, Magne-Andre Tunheim (A.A. 2017/2018) Embracing the future of automated service: what are the roles of automated service agents and the attachment style in service encounters? Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, LUISS Guido Carli, relatore Rumen Ivaylov Pozharliev, pp. 71. [Master's Degree Thesis]

Stornaiuolo, Ludovica (A.A. 2017/2018) Epic fails on social media: how they impact brand corporate reputation and consumer's behavior. Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, LUISS Guido Carli, relatore Rumen Ivaylov Pozharliev, pp. 101. [Master's Degree Thesis]

T

Testa, Davide (A.A. 2017/2018) The era of hypertargeting: privacy and personalization effect on advertisement effectiveness in different contexts. Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, LUISS Guido Carli, relatore Rumen Ivaylov Pozharliev, pp. 78. [Master's Degree Thesis]

V

Verini, Stefano (A.A. 2017/2018) Re-immaginare il punto vendita nella grande distribuzione organizzata: le determinanti dell'adozione delle tecnologie smart in-store da parte dei consumatori. Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, LUISS Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 101. [Master's Degree Thesis]

This list was generated on Mon May 20 01:19:50 2019 CEST.