Items where Author is "Di Biasio, Federica"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 3.

Di Biasio, Federica (A.A. 2022/2023) Il potere del tone of voice informale negli User-generated content (UGC): l’effetto della fiducia percepita e amplificazione dell’e-WOM. Tesi di Laurea in Comunicazione di marketing e linguaggi dei nuovi media, Luiss Guido Carli, relatore Stella Romagnoli, pp. 52. [Master's Degree Thesis]

Di Biasio, Federica (A.A. 2013/2014) Generation and resolution of conflicts during unplanned purchases, considering the role of the partner in the decision making process and the effectiveness of WOM adopted by consumers. Tesi di Laurea in Marketing management, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 77. [Master's Degree Thesis]

Di Biasio, Federica (A.A. 2011/2012) L’equilibrio competitivo come strumento per il rischio strategico: analisi del caso Procter & Gamble. Tesi di Laurea in Economia aziendale, LUISS Guido Carli, relatore Fabrizio Di Lazzaro, pp. 64. [Bachelor's Degree Thesis]

This list was generated on Sat Oct 12 01:56:00 2024 CEST.