Browse by Thesis Supervisor
![]() | Up a level |
Rapuano, Alessio (A.A. 2023/2024) L’impatto della FoMO (Fear of missing out) sull’intenzione d’acquisto dei cripto asset: una prospettiva di marketing. Tesi di Laurea in Behavioral economics and consumer decision making, Luiss Guido Carli, relatore Andrea Fazio, pp. 69. [Master's Degree Thesis]
Bottone, Emanuele Domenico (A.A. 2023/2024) Collettivismo vs individualismo: il ruolo dell'orientamento culturale nella propensione al consumo sostenibile. Tesi di Laurea in Behavioral economics and consumer decision making, Luiss Guido Carli, relatore Andrea Fazio, pp. 60. [Master's Degree Thesis]
Hurv, Mary-Ann (A.A. 2023/2024) Yes, we love this country: the Norwegian oil paradox and cognitive dissonance between oil and sustainability values. Tesi di Laurea in Understanding the consumer, Luiss Guido Carli, relatore Andrea Fazio, pp. 48. [Master's Degree Thesis]