Browse by Thesis Supervisor
![]() | Up a level |
B
Baciu, Elena Alexandra (A.A. 2022/2023) Machine learning and artificial intelligence for customer purchase prediction in the luxury fashion industry. Tesi di Laurea in Customer intelligence e logiche di analisi dei big data, Luiss Guido Carli, relatore Emanuele Frontoni, pp. 90. [Master's Degree Thesis]
Botti, Camilla (A.A. 2022/2023) Artificial intelligence for comparing online and in-store shopping behavior for luxury brands. Tesi di Laurea in Customer intelligence e logiche di analisi dei big data, Luiss Guido Carli, relatore Emanuele Frontoni, pp. 90. [Master's Degree Thesis]
Bertolini, Vittorio (A.A. 2022/2023) Come i criteri ESG collegano la corporate reputation ed il credit rating aziendale: un approccio ci machine learning. Tesi di Laurea in Customer intelligence e logiche di analisi dei big data, Luiss Guido Carli, relatore Emanuele Frontoni, pp. 155. [Master's Degree Thesis]
C
Caso, Fabio (A.A. 2023/2024) Machine learning: l'integrazione delle leve di trade marketing per la previsione delle vendite. Tesi di Laurea in Business and marketing analytics, Luiss Guido Carli, relatore Emanuele Frontoni, pp. 78. [Master's Degree Thesis]
D
DonĂ , Gabriele (A.A. 2023/2024) Digital fashion: machine learning a supporto del marketing nel settore della moda partendo dalla classificazione di borse nei siti e-commerce secondo le loro caratteristiche. Tesi di Laurea in Business and marketing analytics, Luiss Guido Carli, relatore Emanuele Frontoni, pp. 96. [Master's Degree Thesis]
N
Nanni, Lorenzo (A.A. 2022/2023) An analytical trajectories method for understanding shoppers' buying patterns in intelligent retail environment for a business analysis purpose. Tesi di Laurea in Customer intelligence e logiche di analisi dei big data, Luiss Guido Carli, relatore Emanuele Frontoni, pp. 84. [Master's Degree Thesis]